Ångest!!

Jaa jag har ångest just nu... inför vaccinationen imorron. Jag måste och ska göra det men kan inte hjälpa de obehagskänslor som dyker upp. Jag har den där konstiga känslan i magen som jag inte blir av med. Jag är rastlös och kan inte sitta still. Försöker lyssna på musik och göra annat. Satt tom på golvet i duschen med rinnande vatten i 20 min. I vanliga fall brukar det vara avslappnande, idag hade det inte samma effekt.

Jag och Nina har suttit ett tag nu för att vara säkra på att det finns vaccin kvar. Det är bara i Vivalla så är dit vi måste ta oss imorron. Kanske inte förstahandsvalet men det ska göras. Så 11:33 imorron går bussen. Få se om jag kan sova sen. Är visserligen helt slut och har ont i huve men känslor har benägenhet att gå före ibland.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag var också jättenervös innan, det är väntan som är värst. Själva sprutan går på en sekund sen.. o jag kan lugna dig med att säga att det var en ganska liten spruta.

2009-11-10 @ 23:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0