ÅÅHHHHH

Äntligen uppe! Kan säga att det inte var den bästa natten på länge. När jag väl gick och la mig vid 01 kunde jag inte sova så låg säkert vaken till ca 03. Det resulterar självklart i att jag är skit trött. Kanske är bra för nerverna? Nina och jag drar till Vivalla om ca 1 tmme. Borde äta något innan, känner jag för att göra det? Nej inte direkt men det är ett måste.

ÅÅHhhh jag förstår inte att man ska vara så fjantig!? Det är en vaccination och inte donation av en kroppsdel liksom. Har ju gett sprutor till flera djur i mina dar. Skärpning! Har tom kastrerat grisar och annat. Varför är jag så jävla känslig när det kommer till mig själv?

Önskar att jag bara kunde stänga av min hjärna för några timmar så behöver jag kanske inte ha den här magonten och olustkänslan.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg! :)

2009-11-11 @ 11:22:25
URL: http://theironyofalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0