Vaffan!!

Är det bara jag sov verkar ha problem med blogg.se??

Flera kvällar när man är inne och skriver något tar det upp till 10-15 minuter innan ens inlägg visas.
Och idag så tar det evigheter att ladda för att ens få posta.

Skumt. Hoppas det åtgärdas snart. Säger bara att det aldrig varit problem såhär på blogspot.com!

Nu har jag iaf pluggat det jag ska, hoppas jag. Blir alltid lite nervös inför seminarier, vet inte varför. Är ju inte så att något försökt bita mig hittills eller mördat mig för en åsikt.
Men nu ska vi köra rollspel också, suck. Men hur svårt ska det vara att spela upp en Hierarkisk arbetsgrupp? En chef, en Stab, en underchef och arbetare. Det kommer lösa sig!

Kommentarer
Postat av: Isabel

De har varit struliga många kvällar men antagligen därför de har mycket användare och alla ska sitta just då!

I början avr det problem hela tiden, dygnet runt men de har blivit mycket mycket bättre och jag har sällan problem nuförtiden!

Jag hoppas detta blir åtgärdat också snart.

2009-05-12 @ 07:14:13
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0