Vad säger man? haha

Jag hittade den här bilden för någon dag sen men har glömt bort den. Nu blev jag påmind om den igen när jag var inte och lurkade på det bästa Green Day forumet i Sverige. Join!

Så jävla skön.. Vad säger man?
Riktiga män är öppna män??

Tur vissa vågar stå ut i mängden.. Och trust me... det är inte första gången detta händer och troligtvis inte den sista heller! Hahahahaahahaha

Billie Joe och Tré från Green Day, Kiss baby haha


För övrigt är det nya albumet skit bra. Men försöker fortfarande reda ut om det är bättre,sämre eller likavärdigt med American Idiot!?! Hmm det kräver nog lite mer tid är jag rädd. Ser fram emot att se den live i Oktober så jävla mycket iaf.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker den här skivan är lite sämre än American Idiot,den här skivan kräver fler lyssningar för att man ska få ett humm om låtarna för dem låter ganska lika. Men skivan är riktigt bra men American Idiot hade ju fler hits så den är bättre än så länge;-) Men dem kommer ju spela både gamla och nya på konserten hoppas jag!

2009-05-17 @ 21:05:52
Postat av: Emilia

Jepp det stämmer:) Tycker greken är snygg o ukrainskan cool:D

2009-05-17 @ 22:05:09
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Isabel

Usch blä som Alva brukar säga ;-)

2009-05-18 @ 04:11:09
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Stort Green Day - fan

Oooh , bilden är störtskön ;D Det jag har hört så är det svårt att säga .. INTE bättre än AI iallfall , snarare likvärdigt eller liiiite sämre :)



2009-05-20 @ 17:47:57
URL: http://schaferdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0