Tatuering på G?

Jag har velat skaffa mig en tatuering sen jag var typ15 år. Men det har inte blivit av eftersom jag inte hittat ett motiv eller bild jag velat ha.

Jag har däremot varit ganska säger på att min första tatuering ska vara enkel och bara i svart.
Jag har också haft svårt med placeringen av den eventuella tatueringen. Man vill ju kunna dölja den om man måste.

Nu har jag iaf hittat mitt motiv. Jag vill ha en liten ödla. Tycker de är jätte fina och denna som jag hittat är enkel men ändå lite cool tycker jag.
Problemet med placering återstår dock. Men områderna har minskat. Jag vill ha denna lilla rackare antingen på insidan av vänsterarmen eller på utsidan av höger vaden så det ser ut som den klättrar ner.

Jag har iaf skrivit ut 2 st i olika storlekar som jag ska klippa ut litegrann och sen testa vad som känns bäst. Kan eventuellt komma en bild på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0