Så var det fredag igen..

Och den här fredagen gör mig otroligt lycklig på något sätt. Gissa varför?

Jag ska helt enkelt festa idag, det var ett tag sen. Jag minns inte ens när det var för att vara ärlig..

Under dagen måste jag också röja i mitt rum samt dammsuga och slänga massa skräp som kom fram när jag rensade bokhylland förra veckan. Har helt enkelt inte hunnit gå ut med skiten eller kommit ihåg det när jag varit på väg ut. Måste ner med feta resväskan i förrådet med, den börjar störa mig. Den är liksom bara ivägen och samlar damm!

Men först en skål sallad.. mumsi

Förresten hade jag den sjukaste drömmen inatt, sjukare än på länge och nästan världsrekord för att vara jag skulle jag tro. Men kan inte skriva upp den här då får jag skämmas resten av livet! haha

ÅÅhh det också. Kvällen igår var jätte trevlig. Eller jag hade skit kul, tror inte jag skrattat så mycket på länge. Vi var hos Maria och spelade spel före Eurovision började. Som sagt skit kul va det, men jag och Malin som team, erm ja vi kanske ska lämna det där.. hahaha säger bara kommunikation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0