Norge vann!!

Jag hade faktiskt inte förväntat mig något annat. Men var dock förvånad att de flesta verkade vara eniga..

Mena de vann jävligt stort med över 100 poäng mer än 2an som blev Island va? Före Azerbaijan? Så 3 av mina favoriter längst fram. Känns bra! Eller det är kul.

Marlena var väl bra. Låten har växt men det funkade uppenbarligen inte. Vårat bästa bidrag gick till ett annat land som vanligt. Vad ska vi göra för att placera oss bättre igen? Jag tror faktiskt att Alcazar hade funkat bättre.
Finland gick det heller inge vidare för som jag ändå trodde lite på. Sen har vi ju Ukraina som föll ganska mycket.
Och Tyskland, älskar låten men vad sjutton skulle de in med Dita där att göra?? De fick ju inte ens röster för det! Patetiskt!
En annan låt jag tyckte mycket om var Storbritanien, definitivt en av deras bättre på länge!

Men det var ganska många bra låtar med igår och jag är inte så besviken med det hela.

Glad är jag iaf över att Norge vann. Det betyder också att vi åker och ser det live i Oslo nästa år.. Fyfaan va roligt!! Längtar redan!

Nu kanske jag ska äta lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0