Ibland hjälper det att klaga!

För nu har vi sol och varmt i Örebro. Det gör mig otroligt glad även fast jag inte kan sitta ute och njuta av det för tillfället.

Mellanchefer, Giddens och Bauman står på schemat. Även fast Giddens är viktigast just nu! Jävla gubbe att skiva krångliga böcker asså! Rena rama grekiskan och nu ska vi byta kapitel också.
Nina ska jag nog skicka på stresshantering snarast! Haha <3 Tur jag inte tar åt mig allt för mycket då hade jag varit nervvrak just nu. Jag tror att vi hinner men god marginal, har som sagt skrivit en del arbeten på universitets-nivå i mina dar.

Jävla examinationsuppgift att vara krånglig?!?!!?

Verkar som vi får personalekonomi tentan imorron. Snacka om att jag är nervös. Den var inte det lättaste jag gjort. Håll tummarna!


Ikväll blir det iaf bio. MYS!! Änglar och Demoner... Har inte läst boken eller böckerna men har sett Da vinci koden.. Och att inte ha läst böckerna har inte gjort filmer sämre förr så.

För övrigt har min ödla börja flaga nu, dvs huden med svart svarta färgen. Och jag måste slå mig själv för att inte vara där och pilla. Men jag gillar att pilla.. HJÄLP!!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vi har haft sol och varmt hela dagen! Helt underbart! alva har sprungit under vattenspridaren, med kläderna på visserligen men det känns verkligen som sommar!



5000 kr är inte mycket, helt sjukt att man ens kan ha så låga kostnader så man klarar sig på det!

Vi har oftast fasta räkningar på 17000 plus kreditkort plus mat och nöjen kläder osv... Att det kan vara sån skillnad!

2009-05-25 @ 20:12:48
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0