Hallelujah

eller något sånt.

Jag har nu varit vaken i sisådär 2 timmar och jag är fortfarande inte vaken. Vad ska man göra? Vad kan man göra? Det är faktiskt frågor som jag skiter i just nu hahahaha

Jag kör nämnligen lite högstadie-spanska-nostalgi för tillfället. Ni vet när vi hade fredags erm "mys" en gång i månaden med Lingo och vad det kallades så lyssnade vi alltid på massa spansk musik och tro det eller en så har vissa låtar fastnat. Bachata rose.. fina grejer..

Jag säger bara HALLELUJAH för Spotify!!! Life saver just nu! Vad skulle jag göra... om det inte fanns.. Jävla Ipred grrr...

En annan låt jag kör benhårt på just nu är Fronda - En stor stark.. fina grejer =)
Jag har för tillfället också glidit in på ett sidosår i form av Roxettes livespelningar som jag också hittat på.. Okej Roxette har aldrig varit min grej men de har en del trallvänliga låtar som jag gillar.

Som sagt... Spotify is the SHIT!! =D

Förresten är det skitväder.. Vad ska jag ha på mig?? =/

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vilken lyx! Själv vaknade jag 03 inatt och har inte kunnat sova sedan dess pga den jäkla svedan...

2009-05-18 @ 13:00:39
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0