Det går inte riktigt som jag planerat.

Angående min diet/detox vecka. Maten i sig fungerar bra jag känner mig inte hungrig som man gör när man kör allevo eller sånt skit. Mina pluppar har liksom kommit på kvällarna.
I måndags blev det ju sallad hos Emelie och feta kanske man inte ska äta och det blev öven lite popcorn. Tisdag blev det massa öl och tror inte man kan hålla diet på det heller haha. Sen igår så hade Emelie bakat en jätte god kladdkaka när hon kom hit för att se fotbollen. Gulligt och då kan man ju inte tacka nej!

Men idag då jävlar. Har inte ens köpt hem popcorn för att det inte ska ätas. Tänker nog göra en fruktsallad istället.

Alli ska det börjas med idag också. Har köpt multikvinna för att få i mig alla vitaminer och mineraler.
Köpte avocado igår med mumsi!! =)

Så peppa peppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0