1a i USA, 2a i Norge och 3a i Sverige

Säger det vilken tur att man har sånt fint namn. Populära namn

Men jag känner att det måste ha gått i vågor ändå. Mena jag känner att när jag växte upp så döptes alla till Emma jag har varit van att få kalla mig typ Emma H genom hela min skolgång eftersom det alltid fanns en till.

Sen var det ganska lugnt ett tag, är inte många som jag vet i åldrarna 13-3 som heter Emma längre men nu verkar det som att det blivit populär igen.

Så snart heter väl varenda unge Emma istället. Vad är det med dessa trender. Men jag håller ändå med att det är lättare att ta ett sånt namn kanske som man ändå tycker är fint. Än att krångla och försöka komma på något riktigt bra den dagen man ska döpa sin unge.

Jag vet iaf att när den dagen kommer så kommer jag ha de skitsvårt. Iaf när det kommer till flicknamn. Jag har helt enkelt inget på lager som jag tänker åååh det vill jag ha. Pojknamn som jag alltid gillar är Benjamin och Oliver men uppenbarligen så är Oliver populärt också så kanske inte. Det är iaf ett problem för framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0