SOMMARLOV!!!!

Äntligen!! Eller egentligen tog jag sommarlov redan igår eftersom vi var klara med arbetet då och skickade inte det. Jag är faktiskt jävla nöjd med det så nu får vi se hur det går. VG tack?!

Blev vin och lite mat och massa skitsnack hos Nina igår. Riktigt trevligt och mysigt faktiskt. Tror jag kom hem 02.30.. Så var lite jobbigt att ta sig upp idag.

Har som sagt massor att stå i idag så är bara att gå upp! Packa och förhoppningsvis köra allt utom moppning och dammsugning. Tror det är bäst att köra det imorron innan jag åker.

Sen har jag även massa papper jag måste fixa med till Startcentrum för uthyrning av rummet och så soc eftersom mamma inte har någon hemma. Så måste skriva ut allt nu. eller imorron kanske om det inte blir för stressigt.

Aja dags att sätta igång kanske om jag ska hinna utan att stressa ihjäl mig. Vet inte vad kvällen kommer bjuda på heller så vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0