Piratpartiet

Det skrälldes tydligen ordentligt igår när Piratpartiet kom med i EU och slog ut Junilistan eller vad de heter. Piratpartiets skräll!

Tänkte rösta på dem men fick inte för Emelie haha, skämt å sido jag är ju noll intresserad av politik så gjorde inget för mig. Jag gillar dock att ladda ner musik och som alla andra stod piratpartiet för bättre klimat. Så 7,1 % av rösterna fick de iaf utan min röst. Nu får vi se vad som händer!

Socialdemokraterna och Moderatderna fick flest men det var kanske ingen skräll? Folkpartiet fick tydligen många röster med.

Men som sagt, jag är inte ett dugg intresserad av politik. Det är bara en massa snack och liten verkstad i min mening. Fast kul är det att ett nytt parti kommit med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0