Pewwww

Äntligen är dagen över!!! Eller så gott som över iaf och jag är dödstrött. Kan inte minnas när jag var såhär trött senast.
Helt galet.

Idag har jag nämligen gjort massa skolarbete och så har vi städat korridoren hela eftermiddagen. Jag tycker alla var skit duktiga och jag tycker verkligen att vi hjälpte varandra. Utom en viss preson förståss som jag tror alla är irriterad på nu.

Sitter nu och kollar på Paris Hiltons program om att hon ska skaffa ny bästis i stil med bachelor nästan. Folk röstas ut för att de inte vill vara henne till lags i allt. Sen blir det House och efter det sova...

Skulle ha läst igenom arbetet men jag kan inte ens fokusera blicken på texten så tar det imorron innan vi ska ses för att avsluta det hela. Det är nästan klart iaf. Ska väl vävas ihop och reflekteras mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0