Orka?!?!

Seriöst har inte gått upp kl 7 på evigheter. Minns inte ens när jag gjorde det sist men det var nog mitt i terminen nån gång. Så förstå hur jobbigt det känns. Kunde inte sova före 01 nån gång heller då mamma och Osama kollade på film tills dess. Jaja de får igen så småningom iaf så.

Idag är för övrigt ingen rolig dag som jag ser fram emot.

Först jobbcenter klockan 09. Vilket jag inte förstår mig på alls. Jag ska alltså sitta där och försöka söka jobb, putsa på CV och annat men massa personer som också är arbetslösa. Men hallå hade det funnits något jobb så hade vi väl fått? Jag bor ju på diverse jobbsökar sidor på nätet var och varannan dag. Let´s face it! Det är en annan sak om man söker ett heltidsjobb men föär 2 månader under sommaren. Hallå folk tar inte ens in vikarier längre när ordinarie personal är sjuk för att de inte har råd. Pappas jobb tar inte ens in sommarjobbare som de brukar. De har för övrigt sålt 3 lastbilar för att gå runt, säger inte det lite om situationen. Så här ska jag gå på jobbcenter och tryckas ner i skiten lite mer!

Aja får väl tänka positivt, jag får iaf gå vid halv 11 istället för 12. Ska som sagt till Gyn. Yay bättre saker har man ju haft för sig! Kommer väl återigen säga att jag måste stressa ner och massa annat. JA sorry att jag kommer den tiden varje månad då man är som mest stressad efter allt som måste göras och nu veta om man ska överleva sommaren eller inte. Stressad, jag?? Förstår inte vad ni menar!

Sen måste jag förbi arbetsförmedligen så jag kan skriva in mig där och sen tillbaka till soc med diverse papper. Kul dag indeed.

Sen nån gång 1, halv 2 kanske jag kan komma iväg till Skarholmen och bada med Emelie, Marris och Emilia. Yes jag känner mig lite deppad just nu att denna kommer sist i min lista men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0