Ny vecka

Men allt vad det innebär.

Eller nja jag är ju "ledig" måste fortfarande gå på jobbcenter för att få pengar av soc.

Kommer inte bli nån badvecka heller. kanske efter onsdag men det får man se.. Faan att man blev född kvinna! Iaf under sommaren när det är fint väder.

Ska väl ner på stan snart för att lämna in de sista papper som soc behöver, dvs csn beslut, arbetsförmedligen papper och kontoutdrag.

Hoppas på att få hämta ut min älskade dator i veckan med.

Min cykel är lagad nu, tur man har en pappa som svär och grejar men det brukar ordna sig. Däcket hade tydligen mest hamnat snett på nått konstigt sätt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Äsch, jag badar ändå! Förvisso i pool. Åh, du ska bara veta hur bra det känns att jag inte är ensam den här veckan! haha. men inga större pms-ryck än ;)

2009-06-29 @ 11:50:46
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0