Minigolf och Shopping

Idag är det som sagt jätte skönt väder och då kan man ju inte sitta inne. Så mitt tidsfördriv har varit minigolf med Emilia, glass på stan samt lite shopping. Kan ju säga att vi inte hade bråttom på vår väg genom stan.

Emilia och jag har kommit fram till att vi ska bli livsnjutare så kan vi bara ströva runt tills våra pengar tar slut. Vad vi gör efter är en annan femma.
Vi har kommit men alla möjliga förslag bla kanske hoppas framför en bil så man blir tillräckligt skadad för att slippa gå på Soc's jobbcenter.

Vilket jag för övrigt har turen att få uppleva imorron, samt att jag ska till gyn efter det. Ännu roligare eller? Måste även till arbetsförmedligen och skriva in mig där yay jag är officiellt en av de arbetslösa och så måste jag med papper till Soc så jag får lite pengar. Med lite tur sa mig handläggare att jag kanske slipper gå på jobbcenter. Hoppas hoppas hoppas!

Blir eventuellt bad imorron också. Ut och visa upp valkarna alltså. Jippie!

Vaddå utklassning?! =P (Jag 73p, Emilia 115p)


Köpte mig en t-shirt och standunderlag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0