Midsommar

Midsommar igår var jätte trevligt. Var ute i Rasbokil hos pappas Mias mamma och släktingar. Blev nykter för min del då jag erbjöd att köra. Var inge sugen på alkohol heller så gjorde det samma.

Känns iaf skönt att veta att min släkt inte alltid är värst eller ska man säga equally bad?

Blev massa äta med boule och kubb som mellan aktivitet. Mia och jag utklassade alla i Boule (bäst till 30 p). Säger det, tävlingsinstinkten kom fram igår. Skämta inte. Det fortsatte i kubben. Nån fick för sig att vi skulle köra killar mot tjejer och det gick vi med på. Bäst av 5 rundor. Efter 2 låg vi under med 2-0 men sen jävlar. Grabbarna var bra malliga där ett tag. Men sen kom vi tillbaka och vände, så jävla skönt. 3-2 till brudarna. Då blev där tyst hahaha.

Idag är jag rysligt förkyld dock, lite rasslig i halsen och så. Huve känns flera gånger större också.

Ska ner till SF på eftermiddan också och hämta ut våra biljetter till Harry Potter om 2,5 vecka =D Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0