Mer bakning

Det har blivit mycket bakning på sista tiden känns det som. Igår gjorde jag och mamma diverse bullar och kakor också men jag glömde bort att ta bilder.

Nu har jag precis gjort en hallon/blåbär paj. Ska blir jätte gott! Väntar bara på att mamma ska prata klart i telefon så ska vi fika. Vaniljvispen är också klart så nu återstår bara familjen vid bordet.




Angående sommarjobbet så var det upptaget under den timme mellan 15-16 man kunde ringa så ska försöka ringa imorron igen så får vi se vad som händer. Är fortfarande kluven dock. Soc borde ju betala pengar till mig iaf för jag får ju inge pengar före slutet av augusti iaf. Men kanske ska maila min handläggare imorron.

Kommentarer
Postat av: annieellen

Det är svårt de där med sommarjobb... står också utan iår.. Kram /Annie "Bling bling"

2009-06-16 @ 02:24:31
URL: http://annieellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0