Jahapp, what to do?

Vad ska man göra idag då?? Familjen åker bort för att fira att min kusin tagit studenten.
Grattis Ronja!

Men ikväll blir det iaf BJ, frågan är bara vad jag ska göra tills dess. Har nästan läst ut Harry Potter så skulle behöva ta mig till bibblan för att låna sista boken. Jag kan ju inte släppa den när jag väl börjat läsa och på något sätt skriker hela kroppen att jag vill läsa nästa bok också men har den inte hemma.

Har dock ett problem. Mitt lånekort för Uppsala har mystiskt försvunnit. Tror inte Örebros universitetskort funkar. Men man kan väl låna på personnummer om man har leg? Har för mig att jag gjort den förut..

Måste ta mig till systemet också. Ingen aning om vad jag vill dricka. hmm

Är också sugen på att göra broccoli paj senare. Måste nog hitta ett bra recept först!

ps min mystiska fotvärk is back. Jag ska faan dansa ikväll iaf om jag så ska gå på kryckor!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag har också för mig att man kan låna med leg.

2009-06-12 @ 19:59:31
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0