Förkylning??

Jomenvisst!!
Vad annars när det är sånt skit väder?!

Har hela natten vaknat flera gånger pga halsont som bara kom från ingenstanns. Hade visserligen en släng av illamående igår kväll och så däckade jag 1 timme för att sedan piggna till lite. Helmysko om ni fråga mig.

Positivt är väl att foten känns mycket bättre men den gör fortfarande ont och eftersom jag fått gå konstigt för att försöka kompensera för det hela har jag fått lite ont i knät.

Förresten någon som har planer inför midsommar? Slog mig nyss att det är snart!

Slog mig också att jag bara har 300 sidor kvar i sista Harry Potter boken. Vad ska jag läsa efter det? Twilight eller kanske Låt den rätta komma in. Eller varför inte en bra deckare? Vi får se...


Kommentarer
Postat av: Emilia

Låt den rätta komma in är jättebra jag föreslår att du läser den!!!

2009-06-16 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0