En tanke...

Går till Henke Larsson och hans familj.

Hörde imorse att hans bror hittats livlös i sitt hem igår på dagen. Henke och de andra blev dock inte informerade förrän efter matchen igår. Ingen verkar veta vad som hänt hans bror men kanske får veta tids nog. Jag vill iaf inte spekulera mer i det hela.
Kanske på gott och ont. Det verkar iaf vara klart att han inte spelar mot Malta på onsdag. Vilket jag anser är förståeligt.

Rykten har därför också börjat gå att Tobias Hysén kommer hoppa in i landslaget istället för Henke. Vi får helt enkelt se. Jag har inte följt honom så mycket då allsvenskan inte är min grej. Men får han en plats så kan han inte vara allt för dålig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0