Döööööööööööööööööööööööööd!!

Det är typ så jag känner mig. Skit trött, huvudvärk och ja jag vill bara sova. Tack.

Har packat klart i mitt rum. Bara laptopen som ska ner och lite smått och gott. Pappa är på väg ner hit nu så har lär väl dyka upp snart antar jag. Ska bli otroligt skönt måste jag säga.

Har inte heller pallat att göra något avancerat att äta utan det har blivit yoghurt som jag haft nästan en helt oöppnad i kylen. Bra där. Blir nog donken på vägen hem.. mums eller vet inte om jag är jätte sugen eg. Cola vill jag ha!! ååååååh en stor kall cola!! varför tänkte jag inte på det igår??

Gårdagen var väldigt rolig men känns inge kul att säga hej då till folk även fast man troligtvis ses i höst. Men det är evigheter det.

Aja Trevlig sommar allihopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0