Coolt

Var precis inne på SMHI och hittade lite intressant fakta om att vi får mer sol på norra halvklotet än det södra. Tydligen är solen starkare här också under sommarmånaderna. Vilket innebär att man bör vara försiktig, vilket är anledningen till att jag inte pallar ligga ute på beachen och pressa en hel dag. Eller nästan jag kan faan inte ligga still längre stunder och slappna av för jag blir enormt uttråkad och så känner inte jag att jag vill delta i jakten på hudcancer.

Här är iaf den intressanta artikeln som jag läste: Öppna pdf!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe fick du tag på twilightboken? ja mamma o dem var ju på rhodos och dem hade det kallare än oss så det stämmer nog den där undersökningen.kram

2009-06-30 @ 09:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0