Bröderna Elm - Next big thing?

Efter att ha sett en, från svensk synvinkel, hemsk match mot Danmark. Måste jag säga att det finns ljusglimtar i det svenska spelet.

Dessa två herrar heter Viktor och Rasmus Elm. Jag tycker de varit lysande. Rasmus var med från början och så kom Viktor in i andra halvlek och bjöd på 2 superchanser. Jag spår dem en lysande framtid i det svenska landslaget. Är på tiden att vi får in lite nytt blod i laget efter att Ljungberg mfl slutat. 

Men vad hjälper det när bollen bara in vill in i mål. Antar att det kan vara så ibland?
Alla försöker om och om igen, Henke, Zlatan, Elm, Elmander mfl men det fungerar bara inte. Bollen vill inte in i det danska målet.

I skrivandets stund så har Danmark precis vunnit med 1-0.

Vad behövs egentligen i det svenska laget? Kan vi någon gång visa att vi faktiskt kan!! Jag tror att man förlitar sig lite väl mycket på Zlatan som verkar ha svårt att få till det i landslaget. Lagerbäck borde ha insett det by now. Men icke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0