Bra städat!

Var vad vi fick från ÖBO angående våran städning. Skönt! Hade inte pallat en rest eller nått. Så då är det avklarat och jag kan börja springa i köket igen. Har typ inte vågat vara där ute för att inte skita ner haha.

Det enda som stod på lappen från Öbo var typ att det var skit på diskbänken (jaa smulor vi bor faktiskt här) och så att lilla frysen skulle stå öppen när den är avstängd. Så det är inget jag tar åt mig för det var typ skitsaker för att de var tvugna att säga något.

Nu har jag tvättat och rensat lite i mitt rum. Massa kläder har också hamnat i resväskan och i en annan väska. Mina underkläder får ju inte plats i resväskan hallå?? Tror jag behöver skaffa mig en större! Men är svårt att packa. Jag måste verkligen tänka på allt eftersom nycklarna hamnar hos STARTcentrum när jag åker hem på lördag. Kommer bli en liten resväska med skor och annat som måste med samt att smink och hårgrejer lär ta en liten väska med. Sen kommer jag få slänga diverse skit i min IKEA kasse och ta med. Haha pappa kommer få spader och det är väl inget emot vad mamma kommer säga om allt jag kommer hem med Hahaha!

Nee nu ska jag röja det sista och sen till Nina för lite finlir på arbetet innan det skickas in samt lite mat och vin a la mjukiskläder stil haha =D
Ska också passa på att slänga iväg sopsäcken med utrensade kläder och skit. Vart tog kontainern vägen? får väl slänga det i brännbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0