Panik attack

Min personliga "psykolog" och jag pratade idag och vi kom fram till att det var en panik attack som jag hade imorse. Jag vet av vilken anledning men av personliga själ kan jag inte skriva detta i bloggen. Det har iaf att göra med Osamas kompis från Skottland. Man kan säga att jag känner mig obekväm i mitt eget hem för tillfället.

Vill bara påpeka att det inte hade något med alkohol att göra för jag drack ingenting efter 23 och jag kom hem 04.

Har haft ont i magen och tarmarna hela dan, bara lite ont i bröstet så det är skönt. Men finns inget värre än magont. Man skulle behöva fisa lite men det kan man ju inte göra bland folk haha.

Fick också denna choklad av Osamas kompis när jag hämtade dem efter kryssningen. Dyr choklad så det skriker om det eller? Inte konstigt man får ångest under omständigheterna.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jupp det är jag:) Jag kan nästan hela veckan utom tis+ ons....

2009-07-28 @ 17:43:03
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0