Mysig dag i Marma

Idag åkte jag mot min vilja med till Marma i Älvkaleby med min mormor, mamma och Osama. Mormor tyckte att det kunde vara bra för mig att komma iväg hemifrån för att slippa tänka på allt skit som får mig att må så jävla dåligt just nu. Tänkte faktiskt ligga hemma och deppa först men vad hjälper det? Så jag hängde med och det visade sig bli riktigt mysigt. Var så trött också att jag höll på somna.

Här är lite bilder från dagen:
  
Först lite naturbilder =)
  
Mormor alltid lika glad och JA jag är lite speciell haha, mamma och Osama vet jag inte riktigt va de höll på med =D
  
Självklart måste man posa lite också, 3e bilden är tagen med den dåliga kameran på framsidan av mobilen för videosamtal men det blev en häftig effekt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0