Mini PC på G

Har idag igen börjat fundera igen på det här med att skaffa en lite laptop. Det vore verkligen jätte skönt om jag kunde skaffa en när terminen börjar. Först att jag kan skriva direkt på föreläsningarna men också att det är lättare när jag åker hem till Uppsala. Är lite jobbigt att släpa min stora laptop varje gång.

Jag har därför spenderat eftermiddan på diverse datasidor på internet och det finns en dator som jag fastnat för. Det är Acer aspire one D250 Specifikation kan hittas här. Den kostar runt 4000 kr och det är vad jag kommer få extra när jag börjar i höst. Det pga att jag får pengar för att jag hyrt ut mitt rum samt att jag idag fick mail från en tjej som vill köpa min kurslitteratur för första terminen. Nice!

Men jag har en problem. Vet inte riktigt vilken färg jag vill ha.. Något förslag?

Finns i svart, röd, vit och blå...

Kommentarer
Postat av: Nina

Vit brychäään - så blir vi finland! =D

2009-07-16 @ 19:47:22
URL: http://finanina.blogg.se/
Postat av: Isabel

Blå!

2009-07-19 @ 20:30:34
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0