Michael Jacksons dag

Det kan man helt klart säga när både tv4 och MTV visar diverse grejer i hans ära. För mig känns det fortfarande sjukt overkligt. Ungefär som en dröm... Man vet inte riktigt vad man ska tro...

Just nu följer jag minnesceremonin på tv4 och jag kan säga att jag är djupt rörd. Så mycket kärlek och ändå kände han sig som den mest ensamma mannen någonsin. Det är sorgligt att det skulle sluta som det gjorde men nu är han på ett bättre ställe. Som någon sa under ceremonin, "Vi behöver honom mycket men gud behövde honom mer". Nu är jag inte speciellt religös och tror inte på gud men det var otroligt fint sagt.

Jag kommer gråta det vet jag. Men det gör inget, Empati är vackert och jag tycker man ska visa sina känslor. Hellre emotionell än känslokall. Amen!

Just nu en av MJs vackraste låtar sjungen av Jennifer Hudson, Will you be there! <3

Här är 2 av hans (enligt min mening) bästa låtar:

Earth song


Will you be there

Kommentarer
Postat av: Emilia

Såg också minnes cermonin den var riktigt fin. Började gråta när hans dotter talade i slutet. Ingen borde behöva förlora sin förälder så ung. Ser dangerous turnen nu så blir en riktig MJ kväll;)

2009-07-07 @ 23:31:36
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0