Fjollträsk here I come

Snart kommer pappa och hämtar mig. Vi ska åka till Ramsö där min fasters mans föräldrar har ett hus. Det lät krångligt det där men så är det. Farmor ska väl också med och jag antar att min farbror ska hänga på. Förstår bara inte varför det ska vara så tidigt. Jag känner mig död efter att ha somnat ca 02:30. Inge vidare väder är det heller suck. Men packar nog badkläder iaf man vet ju aldrig med väder? eller? Tur som är så är det inte kallt iaf så kanske överlever dagen med klänning ;)

Nej nu kanske jag ska käka, packa och fixa till mig lite =)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vart ligger Ramsö?...

Jag är hemma mån-tors nästa vecka. Men vet inte hur rik jag kommer vara under veckan, men vi kan ju höras om det. Vad händer annars under veckan?

2009-07-19 @ 11:47:42
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0