Då far jag till Fjollträsk igen

Om nån timme ska jag och mamma åka till Kista. Vet inte vad hon ska där och göra med så är det iaf. Osama jobbar där men har jobbar till 21 så mamma har fått för sig att vi ska dit och shoppa. (För vilka pengar då undrar jag) Visst fick lite pengar igår men köpte en ny kontorsstol på Jysk för lite av det. Min jag har i Örebro har ju krashat ihop, den va inte så stadig på slutet måste jag säga haha. så nu har jag en ny. Se här!

Sen kommer Osamas kompis från England ikväll. Jag ser nog inte fram emot det så mycket måste jag säga. Karln har redan frågat om mig, men hallå ligger jag på nån jävla marknad liksom?!?! Han ska vara här en vecka vilken Osama ska jobba! Fattar ingenting. Jag ska iaf inte roa honom det kan jag säga så om nån vill hitta på nått resten av veckan. Jag är ledig!

Aja fixa håret kanske och lite smink... ciao

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg bakgrund måste jag säga:-) jag och emilia prata om att vi måste fixa ihop en grillkväll nångång med vårat jällagäng innan du åker till örebro!

2009-07-22 @ 16:19:25
Postat av: Sandra

haha ja det kan ju diskuteras;-) vi som träffades sist då om man säger så:-) 6 pers är vi nog om fanny är med

2009-07-22 @ 16:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0