Bakis som faaan

Var nog länge sen jag var såhär bakis på ett bra sätt. Är faktiskt bara sjukt trött och inte illamående,, aaah just like the old day!!
Sov som en gris och tror jag kom ur sängen halv 2. Men nu är jag tillbaka sköööönt!

Blev dock irriterad igår kväll. Asså hur många vakter missbrukar inte makten de har? Jag tycker att han gjorde det igår iaf. Emelie fick inte komma in på BJ med som vakten sa "hon är för full, hon vinglade". Vaffan!! Vi kom alla fram till att jag var fullare än vad hon var. Jag sa det tom till vakten och han bara kolla på mig. Blev inte utsläng eller nått haha.

Så jag stack också från BJ även fast Emelie ville att vi skulle stanna. No way säger jag. Vi håller ihop så vi gick till MAX och käkade istället!

Nu sitter jag och äter glass i brist på annat. Carte D´or Temptation for cookie mums mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0