Nokia nörd?!

Jomenvisst!! Jag har faktiskt kommit fram till att det är så. Som tidigare inlägg angående ny mobil fick mig att tänka på de jag har haft. Det är bara Nokia rakt igenom. Det är som att man började med den klassiska 5110, för att uppgradera sig till en 3210. Efter den kommer typ telefonen som alla haft nån gång i livet (somliga har den fortfarande) 3310. Efter den började typ finesserna komma. Min första med färgdisplay var 3510i vilken efter ett tag blev en 3220 som hade kamera och blinkade (wow) men då var det så. Efter det gick det fort fram till en 6233 (som jag fortfarande har kvar som musikmobil) och senaste tillskottet för ca 1,5 år sedan men bättre kamera och hela finesskittet för den tiden 6220. Det är ju helt galet egentligen. Hur många telefoner är det inte? Jag fick min första telefon i 6an då var jag 14 år!! Så jag har använt 7 mobiler på 8 år! Det är galet =D



Så ni inser ju vilken omställning det kommer bli för mig att byta till en Samsung. Och jag har faktiskt bestämt mig för att det blir en Samsung Jet S8000 efter jul/nyår som belöning för en genomförd b-uppsats.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, vilken fin liten mobilhistoria! :D

2009-12-08 @ 18:19:56
URL: http://metrobloggen.se/orebrostudent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0