Men HALLÅ?!?!

Vad är det för pucko som börjar spela musik högt som fan före klockan 07 på morron? Var ju inte liksom lugn musik heller. Nej nej dunka dunka och party! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Jag som kunnat sova till 08.40 liksom, nej då blir man väckt före 07. Ytterst trevligt tycker jag. För en gångs skull kunde jag inte avgöra varifrån det kom heller. Så har verkligen ingen aning. Måste säga att det inte hör till vanligheterna kanske därför jag blir så irriterad. Men man kan väl tänka ibland liksom?

Dåligt morgonhumör? You bet! Har dock inte tid att låta det förja mig resten av dagen. Nu måste jag klä mig och så käka frukost. Den dra mig till universitetet för att fortsätta skriva på uppsatsen och sen har vi handledning.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha vem vill höra partymusik vid den tiden på dagen?

Kanske något man skulle börja med.



Har tenta på lör, omtenta arbetssociologi.

2009-12-03 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0