Last Christmas förstörd igen!

Iår har tydligen gruppen Alcazar bestämt sig för att förstöra Wham!s låt Last Christmas. Jag måste säga att de lyckats väldigt bra. Den är verkligen superdålig!! Och videon sen. What´s with allt rosa liksom? Julen är väl för helvete inte rosa? Bara för att Andreas är gay behöver ni inte ha en rosa julgran och rosa pepparkakor?! För att inte hänga upp sig på allt annat gulligull? Fasen så töntigt! Och versionen på låten är ju så mesig att jag får kväljningar. Var finns julstämningen i den liksom?

Måste dock påpeka att jag i vanliga fall inte har något emot Alcazar. Jag lyssnar faktiskt på lite av deras musik men det här var det värsta jag hört på länge. Sorry!

Lyssna (och se) själva vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0