Fyfaaan asså

Vilken jälva idolfinal. Det här är den bästa säsongen ever. Vilket startfält från allra första början. (Lite deppad då att skivan inte var så jätte bra då de dragit ner tempot i alla låtar). Men kvällens final var en rysare. Måste säga att jag nästan mådde dåligt ett tag och hade hjärtklappning. Var så jävla nervös! Varför? Jag har ingen aning... Och efter satt jag och bölade. Trött eller?

Kan iaf säga att finalen var väldigt jämn. Nästan så att jag vill påstå att Calle gjorde sina två låtar bättre än Erik. Dock var det Erik som gjorde vinnarlåten så superbra att han vann. Jag tror som alla andra år att det hängde på vinnarlåten. För den som gjort låten bästa har vunnit varje år. Jag menar då inte att Erik inte förtjänar att vinna utan tvärt om. Jag önskar honom lycka till på sin resa efter idol. Jag tror iaf att jag kommer köpa hans skiva. Tror faktiskt att jag ska ladda ner vinnarlåten redan nu!

Såhär jämnt kanske det var? (Aftonbladets omröstning om vem som var bäst ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0