Vilken match!!!

Sverige låg under med 5-3 när det återstod 12 min att spela i 3e och sista perioden. Bengans time out gjorde helt klart susen. Vi vände helt på matchbilden och slog in 3 mål. Sudden slutade efter ca 1 minut efter svenskt mål! Fyfaaaaan vad skööööönt! Trodde jag skulle dö flera gånger om. Var lite samma känsla som när Liverpool spelade mot Chelsea.. Mamma Mia sicken kämpar glöd!! BRAAAA Faan!!

Jag upptäckte precis att det är innebandy Jide som kommenterar i ishockeyn. Visste väl att båda bröderna var inblandade på något hörn av svensk sport.

Angående fotbollsmatchen verkar den ha varit relativt tråkig. Visst United fick ett mål i 17e minuten sen blev det bara 1 gult kort och massa skott "mot" mål som missade. rörligt mål till nästa match kanske?? skämt å sido så verkar inte matchen ha varit en nagelbitare iaf.. Men man lägger väl mer krut på match 2!

Nu kan iaf jag sova med gott samvete! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0