Påskkärringar sökes!

Seriöst är det bara jag som inte har sett en enda påskkärring idag? Vart har de tagit vägen??

Min favoritsysselsättning när jag var liten var ju att springa till områdets pensionärer och tigga (muahahaha). Okej som barn ser man det kanske inte på det sättet, mer som de som har bör ge till den som inte har! Mamma var ju alltid så snål, minsta påskägget fick man jämt! Aja mer godis till mig nu när ingen kommit hit (muahahaha igen). Fyfaan vad jag är elak! Jag vill bara säga att det är bara ibland =)

Finanskrisen kanske har påverkat mer än bara ge oss massa arbetslöshet och en stackars student som jag blir utan sommarjobb som det ser ut.
PANIKÅNGEST!!! Dags att tröstäst lite, har ju 1 kilo godis att käka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0