Nya svenska mästare!

Ja nu är det äntligen avklarat. Färjestad är svenska mästare i ishockey. (3-2) Visst det är inget lag jag hejar på eller ens något jag följer. Visst är jag på en och annan Almtuna match men är inget jag måste följa. Sen är det lite roligt i sig att mobba min pappa som är Leksand supporter. Mena ni måste ju hålla med om att det är sjukt kul att jävlas!

Okej tillbaka till poängen..
Hade lite svårt att välja sida iom att jag har gillar Stefan Liv (HV målisen) och Jörgen Jönsson min lilla nallebjörn. Asså trevligare människa får man leta efter. Svårt att tro att han skulle passa i hockey sammanhang men han är en jävla lirare som idag blev historisk med. Men kan väl säga att nu är både mina kusiner, min kompis N och min kära granne lyckliga iaf. Alla Färjestad supportrar! Men som sagt kul, jätte kul för dom!

Jörgen Jönsson


Nu ska jag följa Champions league matchen mellan Liverpool och Chelsea. Kan ju inte se det på tv här hemma i Uppsala (hos mamma). Suger! Och till min förskräckelse såg jag precis att Chelsea gjort ännu ett mål så det står 1-3 med ca 10 min kvar. Till min glädje gjorde iaf Torres mål!! Yay!! Go Torres!! två mål till kan du väl göra? Att Barcelona springer brallorna av Bayern är väl inget som förvånar mig (4-0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0