Hockey VM 2009!!

Äntligen börjar det för Sverige. Älskar hockey vm eller hockey så länge det inte är elitserien, är inte mycket att hämta där för mig. Vet inte vilket lag jag ska heja på heller så håller mig till Tre kronor. Patriotisk som man är! Eller jaa eller hur... har alltid hejat på Spanien och Holland i fotboll efter Sverige men det är en annan femma.

Nu kör vi iaf.. Halva 1a perioden har gått och det står 1-0 till Sverige mot Österike. Jag tror vi vinner denna faktiskt!

Men måste säga att mina favo-spelare alla tider är Jörgen Jönsson, Foppa, Sudden, Zäta, Bäckström och Lunkan så klart!! Det var tider det när alla var med. Historiskt förresten!! HEja Heja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0