Dagens i-landsproblem!

Yes ni hörde rätt. Ännu ett problem i det moderna samhället. Som om vi inte hade tillräckligt nu med svin influensan och allt. Vilket jag för egen del inte är så orolig just nu mer för min mexikanska kompis Virginia. Hon kan liksom inte ta sig någonstans och kan inte gå ut heller. Till råga på allt hade de jordbävning på 4.7 i mexico city. Stackarn, men hon lever iaf!

Det får faktiskt mitt problem att verka stort som en fis i universum. Mena mitt problem är att flera saker jag vill se går på tv samtidigt idag och jag vet inte hur jag ska få ihop det.

Fotbollen.. Man united vs Arsenal.. Vinner inte United denna är det något fel. Eller tekniskt sätt kan de inte vinna av bara den här matchen men jag tror på dem i final mot Barca! Vilket kommer betyda att jag kommer ha stora problem i finalen.

Ishockey.. Sverige vs USA... Sverigen måste verkligen vinna, flera skador i laget så det är lite kris. Tveksam till att de hunnit få dit nå nya spelare än. USA är tuffa och fula i spelet så kör hårt!

Grey´s Anatomy, Roomservice och Fråga Olle får jag väl bortse från ikväll då och se på repriser eller på nätet. På något höger ska det väl lösa sig.

Nu ska jag försöka hinna med en powernap innan hockeyn börjar om sådär 17 min. Good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0