Äckliga fjortisar!

Seriöst! Jag blev lite äcklad idag när jag står på stationen i Enköping och väntade på tåget. Då är det 2 fjortisar som går fram och tillbaka på perrongen och letar på marken. Så jag tänker vad håller de på med?
Sen ser jag dem sitta i trappan och plocka med cigarett fimpar och typ nej den är för liten. Men eeeewww de letar cig. fimpar på marken som folk har kastat när de kliver på tågen. Fyfaaan va snuskigt! Finns kanske en anledning till att det är 18 år på sådant, man ska inte röka!! Inte bra, inte bra!! Stod där och tänkte faan hade jag cig. hade jag kastat åt dem hela paketet bara de lät bli fimparna på marken. Asså man har ju ingen aning om i vems mun de har varit?!?

Nej det var iaf äckligt! Till slut fattade iaf den ena mod och gick fram till en kille och frågade om en cig. Han kanske också hade sett dem gå och leta så de fick en och gick.. peww
Så jag säger det igen till alla fjortisar.. FIMPAR PÅ MARKEN ÄR BIIIG NO NO!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0