Mitt liv 4 v framöver

Har varit så trött på mat sista tiden. Trött på att planera mat, trött på att laga mat men framförallt trött på att äta mat. Jag får sånna perioder så jag helst inte vill äta men ändå äter jag och äter helt fel. Äter allt annat är nyttig mat om vi säger så. Något som går snabbt och ibland ganska enformigt. Det är bara så jag är.
 
Därför har jag bestämt mig för att köra en 4 veckor Modifastkur. Soppor, shakes och puddingar. Tror det ska kunna ge mig lite motivtion och inspiration igen.
 

Kommentarer
Postat av: Bella

oh den där puddingen såg god ut :)

Svar: Jag hoppas den är det☺
Emma

2015-03-21 @ 11:15:19
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0