Hockeylag tag oss hem!

Idag är det dagen D. Match 6 av 7. Leksand har "matchpuck" då vi leder med 3-2 i matcher. Vinst idag och vi har nytt kontrakt i SHL nästa år. Face it, SHL behöver Leksand mer än Malmö. Inte pga hur många som kommer till den egna arenan utan pga hur många som besöker andra arenor. Där är leksingar klart i topp.
 
Vi räknade ut att vi Uppsalaleksingar kör 700-1000 mil på resor den här säsongen. Jag har varit med på de flesta resor, även ner till Göteborg. Men roligt har vi haft för det mesta även om resultaten varit emot oss. Nu vill jag gärna ha sommarlov från hockeyn och för det krävs att vi vinner nere i Malmö ikväll.
 
Jag kommer se matchen i goda vänners lag på Olearys, jag antar att vi inte kommer vara ensamma.
 
Kämpa L I F! #vadsomänkrävsvigördettillsammans
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0