Fredag den trettonde...

Ja var ska jag säga om fredagen egentligen mer än att den började med kaos då min helkroppsspegel åkte i backen. Oklart hur det hände egentligen. Har inte satt upp den på väggen än så stod på golvet, lutad mot väggen. Men den har ju stått så ett halvår. Jag gick förbi på väg till toa och hörde krasch bakom ryggen. Märkligt. Vågar inte tänka på hur många års olycka det skulle vara.
 
På väg till jobbet fick jag iallafall tillfälle att göra upp för spegeln. Hjälpte en pojke att sätta på kedjan på cykeln. Han och syster var på väg till skolan och den hade hoppat av. Resten av dagen hände inget mer. Tack och lov.
 
Dagen innan hann jag iallafall prova ett par boyfriendjeans som jag älskar! Sjukt sköna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0