Nu ska grillorna invigas!

För ganska länge sedan, läs november, köpte jag skridskor med tillbehör för att jag hade tänkt åka. Det har inte blivit av förrän nu. Ska snart bege mig ut på landet och slå mig gul och blå. Är säkert 7-8 år sedan jag stod på ett par skridskor. Kan bli väldigt spännande detta. Men ska bli sjukt jäkla kul också.
 
Igår satt jag och provade hjälmen samt bytte skridskosnören skruvade ihop skydden. Köpte sådana bra snören som inte åker upp så lätt. Det är lite vax på dem. Passade även på att låna brorsans selfiestick. Haha herre så roligt. Tveksamt om han får den tillbaka ;-).
 
Dags att åka iväg nu då. Lär väl ha bilder på det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0