Ingen inspiration

Har varken tid eller inspiration att blogga nuförtiden. Dels för att jag jobbar mycket, när jag kommer hem jobbar jag ändå lite till och så försöker jag hinna med ett träningspass. När väl maten är intagen efter allt detta ligger jag på soffan och ser Sons of Anarchy. Sen på bollen kanske, men är på säsong 6 nu. I love it!
 
Så ja tror inte ni vill höra detta varje dag så blir något inlägg då och då. Ibland hinner jag inte ens blogga på helgen då jag ska hinna med det jag inte hinner annars i veckorna. Så ser mitt liv ut just nu.
 
Försöker verkligen få till något inlägg per vecka men då ska det vara något kul att skiva om också. Ett inlägg som gör att man kan komma loss lite från vardagen iallafall.
 
Jaja, idag är det iallafall fredag. Denna helg blir rätt lugn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0