Fredag

Här har det varit väldigt dåligt med uppdateringar på sistone. Jag har helt enkelt inte hunnit. Mitt liv består just nu till stor del av jobb, träning och hockey. Däremellan försöker jag sova lite och hinna med vänner. Så är det ibland. Jag har därför inte haft något vare sig roligt eller intressant att rapportera om. Ja möjligtvis borde jag lagt in något om Lady gaga konserten, får göra ett försök senare då jag laddat in alla bilder i datorn iallafall.
 
Ikväll blir det bio med Emilia. Dracula untold. Vi ville egentligen se As above as below, en skräckis som utspelar sig i katakomberna i Paris. Men icke, det speglar väl hur länge vi försökt få ihop en biokväll, filmen har slutat gå.
 
Försöker även klura ut vad jag ska göra eller vad jag ska köpa till mamma när hon fyller 50 här om en månad. Ingen idéer alls just nu, samt att jag inte själv kan lägga hur mycket pengar och energi på det som helst.
Någon som har en idé?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0