Ett hav av ljus

Traditioner är till för att hållas eller?
 
Jag och pappa har varit till Minneslunden vid Vaksala kyrka och tänt lite ljus. I vanlig ordning hade massor av folk gjort samma sak. Nu brukar vi åka på allahelgona men eftersom vi inte kommer ha tid imorgon så gjorde vi det nu.
 
Tycker det är så himla fint med alla tända ljus. Sen är det något med Minneslunden som gör att känslorna går bananas. Pappa började grina bakom min rygg och även jag fick kämpa emot tårarna. Det måste vara all energier som samlas på samma ställe. Alla går dit av en anledning och det är klart den stämningen ligger kvar.
 
Passade på att ta en del bilder. Dessa är tagen med min mobil, vid sådana tillfällen överväger jag att skaffa en systemkamera men vet ju själv att jag inte kommer att släpa runt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0